Wolelibyście mieć zespół geniuszy czy genialny zespół?
/Meredith Belbin/
„W zróżnicowaniu siła!” to warsztaty, które pozwalają uczestnikom poznać i zrozumieć fundamenty działania własnego i innych ludzi, a dzięki temu dostrzec i docenić różnice. Warsztaty podnoszą wewnętrzną motywację pracowników, jeśli coś rozumiem to znaczy, że mogę sobie z tym poradzić. Zespoły świadome siebie i występujących różnic pracują znacznie harmonijniej, mniej tu konfliktów, niedomówień i niezdrowej konkurencji. Dzięki tym warsztatom uczestnicy zyskują:
- wiedzę na temat swojego stylu myślenia i działania, jak również poznają style swoich kolegów z zespołu,
- praktyczną wiedzę w jaki sposób uwzględnić te różnice w normalnej, codziennej rozmowie z daną osobą
- wiedzę jakiego typu zadania są zgodne z ich naturalnymi predyspozycjami, na jakim etapie procesu biznesowego najpełniej wykorzystają swoje możliwości
Warsztaty pełnią również rolę poznawczo-integracyjną, bowiem pracując na swoich naturalnych predyspozycjach i mocnych stronach uczestnicy chętnie się otwierają i mówią o sobie. Nie ma tu obawy przed oceną, nie mówimy o brakach, tylko o różnicach i wartościach, które każdy wnosi do zespołu. Jest zatem okazja, żeby pokazać co ja daję od siebie i poznać oraz docenić co inni wnoszą do pracy zespołowej. Dla kogo dedykowane są te warsztaty? Przede wszystkim dla:
- zespołów, które chcą poprawić komunikację, zintegrować się, lepiej się poznać, na nowo zmotywować się
- zespołów, które w wyniku różnych reorganizacji zostały połączone i chcą ułatwić oraz przyśpieszyć proces asymiliacji
- zespołów projektowych, powoływanych na określony czas, żeby można było sprawniej dzielić zadania i komunikować się
- grup menedżerów kierujących własnymi zespołami współpracującymi ze sobą nawzajem
- zespołów, w których ciągle narastają konflikty, a które chciałyby tego uniknąć
- zespołów, które rozpoczynają pracę z nowym szefem
i każdego zespołu, który chce „odświeżyć się” i poznać z innej strony.
W warsztatach wykorzystuję badanie Stylu Myślenia i Działania wg metody FRIS®. Na rynku stosowanych jest wiele narzędzi badawczych to jednak wyróżnia się tym, że jest pierwszym polskim narzędziem przygotowanym na podstawie badań Polaków, a więc w 100% uwzględniającym naszą kulturę i zwyczaje. Drugą zaletą, a z punktu widzenia odbiorcy/uczestnika warsztatów najważniejszą zaletą tego narzędzia (na podstawie opinii osób, które już skorzystały z tego badania) jest jego prostota. Dzięki temu każdy jest w stanie zapamiętać swój wynik badania jak również wynik kolegi czy koleżanki z zespołu, a to umożliwia praktyczne stosowanie tej wiedzy w komunikacji czy budowaniu relacji z innymi. Zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat badania FRIS® oraz twórców metody na stronie www.fris.pl.
Ostateczna forma szkolenia ustalana jest podczas rozmowy indywidualnej w oparciu o sytuację i potrzeby Państwa firmy.
Opinie uczestników:
Szkolenie, zarówno pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym oceniam wysoko. Treść szkolenia była dla mnie czymś intrygującym, lecz zarazem odkrywczym. Prowadzone w przyjazny sposób, pozwoliło poznać swoje zachowania bez zbędnych obaw, które przy okazji szkoleń z elementami oceniającymi pojawiają się często. Polecam, gdyż uważam, że czas spędzony na szkoleniu nie minął bezpowrotnie.
/Dariusz Szwed/
Bardzo ciekawe szkolenie. Pomimo wcześniejszego uczestnictwa w wielu szkoleniach ukierunkowanych na rozwój umiejętności menedżerskich, szkolenie dot. stylów myślenia oraz działania dało mi dużo ciekawych inspiracji do przemyśleń. Udział w szkoleniu prowadzonym przez Lucynę Wasiakowską to miło oraz produktywnie spędzony czas. Polecam!
/Tomasz Kaczmarek/
Bardzo wysoko oceniam szkolenie, którego byłem uczestnikiem we wrześniu. Swoją opinię opieram na dwóch faktach – wysokim poziomie merytorycznym oraz jasnym przekazie osoby prowadzącej oraz wysokiej użyteczności, jaką FRIS jako narzędzie może wnosić do mojej codziennej pracy. Bliższe poznanie własnego sposobu funkcjonowania w różnych sytuacjach oraz świadomość tego jak funkcjonują inni ułatwia współpracę i osiąganie celów.
/Grzegorz Pułkotycki/
Bardzo ciekawa i zrozumiała forma przekazu. Prostota idei jest jego największą zaletą. Szkolenie będę długo pamiętać. To co najciekawsze to spostrzeżenie, że przy obsłudze klientów zawsze blisko są „SERCA”.
/Anna Kaczmarek/
Bardzo wysoko oceniam przeprowadzone szkolenie przez panią Lucynę Wasiakowską. Zakres szkolenia obejmował bardzo szeroki zakres. Jadąc na to szkolenie podchodziłem do tego „znowu szkolenie, nuda”, a tu naprawdę miła niespodzianka. Szkolenie powoduje, ze odchodzi się od standardu, a przede wszystkim włącza się refleksja na temat stylu myślenia i działania. Polecam.
/Mariusz Radecki/